martinmenke.reismee.nl

Zondag

Het weer was eindelijk zoals ik me kan herinneren van de eerste week in Rio. Geweldig, rond een graatje of dertig en een strak blauwe hemel. En dus prachtig weer voor een bezoek aan het strand. In de ochtend heb ik eerst met de Duitse dames een bezoek gebracht aan een zomermarktje. Een brasserie zouden wij in Nederland zeggen. Daar hebben we een uurtje rond geslenterd en genoten van alle prullaria die sommigen voor werkelijk onbegrijpelijk hoge prijzen willen verkopen. Morgen nog maar eens kijken of we iets voor het thuisfront kunnen vinden.

Na een middagslaapje, ik word echt oud, zijn we gezamenlijk met John en Thiago naar het strand gegaan. Wat is het leven toch prachtig als je in december kunt genieten van zon en zee. De golven soms over twee meter sleuren je meters mee terug naar het strand. Een prachtige gewaarwording. De zon heeft ook zijn werk gedaan en als het zo blijft kom ik terug als een bruingebrande zwarte piet. Maar dat zien we dan wel weer.

De avond hebben we weer gezamenlijk doorgebracht. De laatste avond voor de Duitse meisjes, ze vliegen morgen terug naar Koblenz. Voor mij wachten dan nog 3 dagen genieten van het weer. En dan wacht Nederland op me. Morgen maar eens kijken naar wat souvenirs voor het thuisfront.

Reacties

Reacties

richard (de narrekopp'n)

Hè martin,

Warm je handen maar vast op want er is werk zat aan de kar. En die souvenirs mag je wel houden. Doe maar mooie foto's.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!