martinmenke.reismee.nl

Kleine update

In de ochtend regende het nog steeds in Rio. De motivatie om iets te gaan doen was dus niet echt aanwezig. Vooral de mist maakte dat je eigenlijk het liefst direct naar huis zou willen gaan. Immers het weer was hier niets beter. En dus was het maar een beetje de tijd door komen met de laptop en wat voetbal kijken op tv. Gelukkig klaarde het weer op tegen de middag en trok ik er alsnog op uit met de Duitse dames en John een man uit de states. Eerst wat gegeten in een buffetrestaurant daarna zijn we naar een shoppingcenter gegaan.

Een uurtje ouderwets shoppen met dames, de gemiddelde jongen weet precies wat ik heb mee gemaakt. Maar gelukkig was het leuk om met mensen samen de dag door te brengen. Veel praten over van alles en nog wat. Het is best raar om nu in eens Duits te spreken en geen Engels. Na een wandeling door de stad brachten we de avond door op het hostel.

Daar heb ik samen met vele anderen Real Madrid - Barcelona gezien. Een echte voetbalsfeer al was de wedstrijd niet al te best. Barca is gewoon simpelweg veel te goed. Na de wedstrijd hebben we heerlijk gezellig samen gezeten. Iedereen heeft zijn eigen verhaal maar allemaal zijn we uiteindelijk in Rio aan beland. Opnieuw was het al na middennacht toen ik mijn bed opzocht.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!