martinmenke.reismee.nl

Mama's verjaardag

7 december en dus de verjaardag van mijn moeder. Ik zal haar leeftijd verder niet verraden. Vanuit Peru heb ik haar al vroeg in mijn ochtend via skype kunnen feliciteren. Al blijft dat natuurlijk best wel een rare gewaarwording. Gelukkig kan ik dat rustig overdoen over een dag of tien als ik terug ben in Nederland. Daarna hebben we nog even rustig kunnen bij praten.

Tegen de middag heb ik het winkelcentrum aan het strand bezocht. Een echt voorbeeld van betalen voor de locatie. Maar om foto's te nemen wel ideaal. Vooral nu in Peru alles al volop in kerstsfeer is. En dat doet toch merkwaardig aan, een kerstboom inclusief stal aan de kust waar het een graad of 20 is en de winter verder weg lijkt dan ooit. Mijn beeld van de koude kille dagen voor kerst passen totaal niet bij mijn huidige locatie. Maar als ik de verhalen over de storm in Nederland lees weet ik ook niet of ik dat wel zo erg moet vinden.

Na de middag heb ik weer contact gezocht met Nederland, de buren en mijn oom Herman Alers en tante Monika waren op bezoek en vonden het maar wat leuk om met mij te spreken. Daarna volgde oom Herman Wittendorp en tante Annelies nog. Om kwart voor negen heb ik in alle rust de wedstrijd Ajax - Real Madrid gezien. Niet dat ik hier zoveel over kwijt wil hoor. Het was een prima tijdverdrijf. Na afscheid te hebben genomen van mijn ouders en de andere familieleden heb ik nog even iets te eten gehaald en daarna mijn koffers gepakt. Op naar het vliegveld voor een nieuwe trip. Mijn laatste trip binnen Zuid Amerika. Vanuit Lima via Sao Paulo terug naar Rio de Janeiro. Om tien uur Peruviaanse tijd begon de eerste van twee vluchten.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!