martinmenke.reismee.nl

Walk of life

Mijn tweede dag in Lima begon 's ochtends aan het ontbijt met de klanken van de Dire Straits.De walk of life blijft voor mij altijd verbonden met het verhaal en de blik van mijn vader. Elke keer als we samen dit nummer horen tovert het een glimlach op zijn mond. Het nummer was rond met geboorte in november 1985 een hit. En dus blijft het nummer voor altijd verbonden met mijn geboorte. En als je dan de tonen hoort op de vroege ochtend ver weg van huis geniet je misschien nog wel meer van die wetenschap.

En mijn dagactiviteit sluit perfect aan bij dit nummer. Vandaag heb ik samen met andere hostelgenoten onder begeleiding van een gids een wandeling gemaakt door de wijk. We zijn langs een groente en fruit bazaar gelopen. Langs grote wolkenkrabbers waar de rijke elite verblijft en daarna langs de kust van Lima. Helaas bleven de prachtige anekdotes uit maar de wandeling op zich was heerlijk en vooral de kuststroken prachtig. Aan de kust vind je veel parken en een winkelcentrum. De wandeling duurde uiteindelijk een kleine twee uur. Daarna heb ik wat eten gekocht in de supermarkt en me verder vermaakt met voetbal kijken.

De enige volledige dag in Lima zit er dus alweer op. Morgen wacht nog een lange dag met aan het eind een reis terug naar Rio. Misschien voor mij persoonlijk nog wel veel belangrijker morgen viert mijn moeder haar verjaardag. Hopelijk kan ik dan ook nog wat familieleden van moeders kant begroeten net zoals zondagmiddag.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!