martinmenke.reismee.nl

It's all about the money

De laatste dag van mijn bezoek aan Sao Paulo. Na het ontbijt heb ik mijn koffer samengesteld en daarna nog even wat gegeten. In de middag heb ik een bezoek gebracht aan het centrum. Het centrum van Sao Paulo is vooral te vergelijken met diverse steden in Amerika. Veel grote wolkenkrabbers, te grote auto's en teveel mensen in pak. Een zakenstad. Maar wel mooi om eens als nuchtere Drent door heen te lopen.

In de avond heb ik genoten van een pasta gemaakt door een Napolitaan. Heerlijk, al was het dan geen plaatselijke delicatesse. Daarna nog even rustig met mijn ouders en erik gesproken via skype en tegen 9 uur afscheid genomen van het hostel. En dus begon een lange nacht. Om naar het Internationale vliegveld te komen moet je eerst een half uur met de metro en daarna nog een uurtje met de bus. Met de overstaptijd betekende dat, dat ik om 11 uur 's avonds op het vliegveld was. En daar begon het wachten, morgenvroeg om 7 uur vertrekt mijn vliegtuig naar Lima. En omdat de reistijd te lang was om het risico te nemen de nacht te blijven in het hostel ben ik nu al vertrokken.

De eerste uren verliepen nog redelijk snel. Jammer dat er geen informatie van de vliegtuigmaatschappij was over de precisie tijd van inchecken. Dus moest ik rustig de nacht afwachten.

Helaas tante Annelies maar de internetverbindingen op de diverse hostels zijn dermate slecht dat het uploaden van foto's bijna niet mogelijk is. Soms lukt het me maar dat kost me gewoon teveel tijd en daarbij loopt mijn laptop ook nog eens regelmatig vast. Daarom heb ik besloten de foto's te bewaren voor mijn terugkomst. Misschien vind ik nog een hostel met een lan verbinding waar het wel mogelijk is.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!