martinmenke.reismee.nl

I'm coming back someday

Zondag, mijn laatste dag in Rio. En de dag begon slecht, voor het eerst deze trip regende het, en goed ook. In de middag was het even droog en dus besloot ik nog een wandeling te maken door Botafogo. Ik moest even een frisse neus halen, de ochtend had ik besteed aan het zoeken van bezienswaardigheden voor in Belo en andere steden en nu was ik echt even op. Gelukkig deed de zeelucht me goed.

's Avonds was de regen terug en dus zat er niets anders op dan de tijd in het hostel door te brengen. Spijtig omdat de meeste mensen met wie ik kennis had gemaakt het hostel verlaten hadden. Een typische regenavond, uren lang met een boek voor de tv hangen en eingelijk niets doen. Veel mooiers kan ik er niet van maken.

Net voor dat ik het hostel verliet kwam er toch nog goed nieuws. Ricardo, een van de Braziliaanse jongens was net als ik aankomend weekend in Curitiba. En dus konden we nu mooi afspraken maken om samen mijn verjaardag te vieren. Tegen 10 uur verliet ik met een goed gevoel het hostel. De eerste 10 dagen waren me prima bevallen en de wetenschap dat ik hier nog zou keren was fijn. Ik nam de bus naar het centraal station Rodoviaria Novo Rio terwijl de regen me vergezelde. Erg fijn voelde ik me niet op het station, er waren teveel mensen met verkeerde bedoelingen. Gelukkig vond ik mijn bus en kon de reis naar Belo Horizonte beginnen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!