martinmenke.reismee.nl

Braziliaanse BBQ

Een korte terugblik op het laatste weekend in Rio, voor wat betreft het eerste bezoek. Afgelopen zaterdag was het in Rio drukkend benauwd warm. Daarom besloten we als groep al snel dat we maar op het strand rond moesten hangen, veel anders zat er niet op. Maar er waren meer mensen op dat idee gekomen. Het strand was vol, nergens kon je nog zitten. Pas toen we een groep mensen het strand zagen verlaten konden we ons zetelen.

De rest van de middag heb ik in de zon een boek gelezen. De zee was door een sterke onderstroming verboden terrein. Na een middagslaapje besloten we tegen vijf uur naar het hostel terug te keren. Daar wachtte een aangename verrassing. Een Braziliaanse BBQ werd ontstokken en ik kon volop genieten van stokbrood met diverse soorten vlees. De avond vloog voorbij. Het leek wel een gepland afscheid van velen. Een Engels stel dat ik ontmoet had zou terugvliegen naar Londen, de Noor met wie ik naar de sloppenwijk was gegaan zou Manaeus gaan bezoeken en ik zou de dag erop naar Belo Horizonte vertrekken. Samen genoten we tot diep in de nacht van ons afscheidsmaal.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!