martinmenke.reismee.nl

The place I wanne be (rio-maywood)

Vanuit Rio de Janeiro gegroet u allen,

Ik ben ongeveer twee uurgeleden geland op Rio Int. Airport. Vanochtend om 3 uur nederlandse tijd ben ik vetrokken met mijn moeder en mijn broer(tje) Erik richting Schiphol. Om 7.45 u. vandaar naar Madrid gevlogenen na wat vertraging nu in Rio aangekomen. Kortom 24 uur om van Klazienaveen naar Rio de Janeiro te komen.

Behalve een kortstondige bloedneus heb ik de reis heelhuids volbracht. Mijn lichaam is echter wel af en na deze bijdrage sluit ik mijn ogen. Morgen is weer een dag.

Wel wil ik iedereen die de afgelopen dagen via de mail, sms, msn, hyves, twitter, facebook, kaartjes en of een persoonlijk afscheid mij het allerbeste heeft gewenst ontzettend bedanken. Het voeltenorm goed om zoveel steun te ontvangen van familie, vrienden,(oud) collega;s en (oud) leerlingen. Ik hoop jullieaan het eind van deze reis persoonlijk verslag te mogen doen van mijn belevenissen.

Voor nu het allerbeste vanuit Rio,

p.s.taalfouten zijn ondervoorbehoud, voor alle Nederlandse taalgeleerden onder u misschien een uitdaging deze fouten te ontdekken. Ik zal ze dan persoonlijk verbeteren.

Reacties

Reacties

Richard

Martin,

Veel plezier met je rondreis. Maak er een mooie tijd van.
Maar nog even dit. Wij alles mannelijke volgers van dit reis met me mee vehalen verwachten natuurlijk wel een uitgebreide foto reportage van het vrouwelijk schoon uit brazilië.

Dus ik zal zeggen. Maak er wat moois van.

Groet Richard

ingrid

Hallo manneke,

Wat een onderneming helemaal naar de andere kant van de wereld.
Ik hoop dat het je veel goeds zal brengen.
Geniet ervan, pas goed op jezelf en kom vooral gezond weer thuis!
Ben trots op je!!!!

Liefs en een dikke kus en knuffel.

je grote nicht

Isebrand en Jannie

We blijven je volgen!

Isebrand en Jannie

We blijven je volgen!

tante annie

hoi Martin geweldig dat je goed bent aan gekomen nu genieten maar,

Robert

Hallo Martin
wir hoffen das es dir gut geht.
Viel Spaß auf deine reise , wir sind gespannt auf deine berichte.
Wir hoffen du kannsz es lesen.

Schöne Grüße

Harry Nibbelke

Hallo Martin,

Wat een onderneming zeg! Maar tegelijkertijd geweldig om dit te willen en te kunnen doen.
Ik ga je volgen en ben benieuwd naar je indrukken , belevenissen en verhalen.
"Wie veel reist kan veel verhalen"is een bekend gezegde. Ik weet zeker dat je dat in de toekomst altijd blijft gebruiken. Je wordt een stuk wereldwijzer. Ik vind het fantastisch dat je dit al gaat doen op zo'n jonge leeftijd en ben stiekem wel een beetje jaloers op zoveel ondernemingslust.
Het ga je goed en wees voorzichtig!

Groet

Harry

HermanW

Hallo Martin,

Ik zie de eerste foto's. De temperatuur is in elk geval beter dan hier. Geniet er van.

Groeten HermanW

jozua visser

Hoi Martin,

Veel plezier in het verre brazilie. kijk wel even regelmatig op deze site om je te volgen.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!