martinmenke.reismee.nl

Het afscheid nadert

Mijn laatste volledige dag in Rio. En het afscheid van een nieuwe vriend wachtte. In de ochtend trok in nogmaals naar het kantoor van de jongens. De geplande presentatie training ging niet door en dus ben ik met Ricardo samen bezig geweest met de website van bloompa. We hebben van gedachte gewisseld over hoe je ervoor zorgt dat toekomstige klanten vrijwel direct kunnen zien hoe je bedrijf werkt. Uit eindelijk mocht het resultaat er zijn. Voor Ricardo was dat zijn laatste daad voor de kerstvakantie en daarmee kwam er een eind aan een week samenzijn. We hebben afscheid genomen, elkaar fijne feestdagen gewenst en afgesproken elkaar ooit nog eens weer te zien.

Na ons afscheid ben ik terug gegaan naar het hostel. Heb wat gegevens bij elkaar gezocht en op zoek gegaan naar een pil die mogelijk genezend werkt bij borstkanker. En dat valt niet mee als je alleen de naam hebt van de vrucht. Gelukkig vond ik een homeopathisch winkeltje waar ze de pillen verkochten. Ik hoop Jolanda dat het de juiste zijn want van de uitleg van de beste man kon ik niet veel maken. We zullen in Holland wel zien. Daarna mijn laatste bezoek aan een bank. Erik was opnieuw zo vriendelijk geweest geld over te maken waarmee ik het hostel kon betalen. De medewerkster herkende me nog en dus verliep het eindelijk eens zonder al te veel moeilijkheden. Nadat het hostel had betaald voelde ik me gerustgesteld alle schulden waren nu voldaan. En ik had geld genoeg om mijn laatste maaltijden en transfers te betalen.

Het was vandaag rond 35 graden dus dacht ik slim te zijn en niet al tegen twee uur naar het strand te gaan maar aan het eind van de middag. Helaas trok er een onweersbui over Rio en net voordat deze los brak kwam ik aan op het strand. Ik heb nog even kunnen genieten van de zee en mijn gedachten nog eenmaal met het water mee gezonden. Daarna wat gegeten en nu in de avond ga ik nog wat drinken met de anderen. Daarna mijn laatste nacht op Braziliaanse bodem. Morgen om vijf voor twaalf Braziliaanse tijd komt er een einde aan twee maanden Zuid Amerika. De reis eindigt als het allemaal volgens plan verloopt vrijdagavond tegen tien uur Nederlandse tijd een bed in Klazienaveen.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!